5 dôvodov, prečo aj váš biznis potrebuje zákaznícku zónu


Chceli by ste zjednodušiť svoje firemné procesy, podporiť lojalitu zákazníkov, ušetriť čas a financie? Zákaznícka zóna bude pre vás skvelým riešením! 

Zákaznícka zóna je obvykle rozšírením existujúceho firemného webu. Ide o prostredie, do ktorého sa klienti zvyčajne dostanú prostredníctvom svojich prihlasovacích údajov. Avšak, niektoré firmy si nechávajú zákaznícku zónu naprogramovať aj ako samostatnú mobilnú, webovú či počítačovú aplikáciu. Ak vás zaujíma, aké podoby môže mať klientska zóna, prečítajte si náš blog článok: Aké podoby môže mať zákaznícka zóna? Spoznajte 3 základné druhy a ich benefity

Prečo by však klientsku zónu mala využívať aj vaša spoločnosť? Aké výhody vám prinesie

1. Zredukuje manuálnu prácu a šetrí čas 

Klientska zóna automatizuje mnohé každodenné procesy, ktoré zaberajú veľa času. Napríklad, umožní klientom zadávať objednávky bez toho, aby museli telefonicky alebo e-mailom kontaktovať vašu zákaznícku podporu či obchodný tím. Vaši zamestnanci nemusia prácne zadávať objednávky a posielať klientom informácie o ich stave pomocou e-mailu či telefonicky. 

Zákaznícka zóna tak každý mesiac ušetrí vašej firme aj niekoľko desiatok hodín a stovky či tisícky eur

Ruky spolu; Tímová práca

2. Budete dostávať platby rýchlejšie 

Vystavujete vašim zákazníkom manuálne faktúry, ktoré im prácne posielate a následne musíte niekoľko dní čakať na ich úhradu? Zákaznícka zóna dokáže celý platobný proces výrazne zjednodušiť. Môžete si do nej nechať integrovať platobnú bránu, cez ktorú vaši klienti zaplatia v priebehu niekoľkých sekúnd. Automaticky dostanú faktúru a v klientskom portáli budú mať prehľad o všetkých svojich objednávkach i platbách. 

Vy tak dostanete úhradu ihneď, bez zdĺhavého čakania a vaši zamestnanci nemusia ručne spracúvať obrovské množstvo faktúr

3. Získate viac objednávok vďaka prispôsobenému nákupnému zážitku 

V klientskej zóne dokážete jednotlivým skupinám vašich zákazníkov poskytnúť individuálne možnosti. Napríklad, viete zobraziť špecifické informácie o cenách podľa toho, či sa do vašej zákazníckej zóny prihlási B2B partner alebo koncový zákazník

Klientom viete poskytnúť tiež možnosť ukladať si produkty či služby do obľúbených, kopírovať minulé objednávky alebo zobrazovať ceny v ich preferovanej mene. Výrazne im tak spríjemníte nákupný zážitok, čo povedie k zvýšeniu predajovpodpore lojality

4. Môžete poskytovať lepší zákaznícky servis  

Doba je dnes rýchla a zákazníci očakávajú v ideálnom prípade okamžitý prístup k informáciám. Nechcú niekoľko desiatok minút či dokonca hodín čakať na odpoveď od vašej zákazníckej podpory. Zákaznícka zóna dokáže v tomto smere perfektne pomôcť. Klientom totiž môže poskytovať všetky informácie, ktoré potrebujú. 

V zákazníckej zóne klienti uvidia aktuálnu dostupnosť produktov na sklade, predpokladané časy dodania, informácie o stave spracovania ich objednávky, prehľad minulých objednávok či faktúr a mnohé ďalšie dôležité dáta, informácie a dokumenty. Ku všetkému sa vedia dostať v priebehu niekoľkých sekúnd, pokojne aj o polnoci, keď vaši zamestnanci spia.  

5. Zákaznícka zóna a zjednodušenie manažmentu objednávok 

Zákaznícka zóna môže v pravidelných intervaloch generovať reporty (manažérske prehľady) a informovať zodpovedných pracovníkov o nových objednávkach, celkovom mesačnom, pólročnom, ročnom predaji v EUR na zákazníka. Sprehľadňuje tak celý objednávkový systém, znižuje riziko chýb a významne šetrí čas vašim zamestnancom. Naviac, klientska zóna môže zákazníkom automaticky posielať na e-mail hlásenia o spracovaní či doručení objednávky alebo iné. 

Spoznajte benefity zákazníckej zóny pre vaše podnikanie 

Uvažujete nad tým, aké procesy by ste mohli automatizovať prostredníctvom zákazníckej zóny a ako konkrétne dokáže pomôcť vášmu podnikaniu? Radi sa s vami o tom porozprávame. Zarezervujte si s nami bezplatný telefonický hovor a prekonzultujte s nami vaše možnosti.

,

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *