Kedy je rebranding vašej spoločnosti nevyhnutný?


Nikto predsa nechce, aby značka jeho spoločnosti nebola moderná a zaostávala za konkurenciou. Niekedy je však rebranding nevyhnutný skôr, ako začne byť vaša značka zastaralá. Dôvodov na rebranding môže byť mnoho, poďme sa preto spolu pozrieť na tie najčastejšie dôvody, kedy spoločnosť musí urobiť rebranding svojej značky, aby nestratila na význame.

Najčastejším dôvodom je práve nespokojnosť s logom. Mnoho spoločností, keď začína podnikať, si nechá urobiť lacné logo. Logo vyzerá obyčajne, nevyniká medzi konkurenciou, je ťažko zapamätateľné. Ak spoločnosť začína rásť, je potrebné zainvestovať do loga, ktoré vyzerá na úrovni a je potrebné, aby poriadne reprezentovalo vašu značku. Logo je prvou vecou, s ktorou je zákazník v kontakte, podľa toho si utvára názor na vašu spoločnosť a nechcete predsa, aby si o vás zákazníci mysleli, že ste spoločnosť, ktorá ponúka lacné produkty.

Ďalším dôvodom môže byť fakt, že vaša spoločnosť sa začala zameriavať na iný produkt alebo službu, ako ten, s ktorým začala podnikať. Jej logo prezentuje niečo, načo sa firma už nezameriava. Skvelým príkladom je náš zákazník, ktorý na začiatku podnikania predával tonery a počítače, preto sa značka volala TonerComp.

Postupom času sa spoločnosť začala zaoberať kamerami a kamerovými systémami. Ich podnikanie sa už viac začalo zameriavať na kamery ako na tonery a počítače, ktoré mali v logu. Ich logo bolo už neaktuálne, a preto bol potrebný rebranding. Spoločnosti sme navrhli komplet nové prerobenie názvu firmy a taktiež zmenu loga, ktoré by prezentovalo spoločnosť a jej aktuálne produkty a služby. Majiteľ spoločnosti súhlasil, ale len pod podmienkou, že firma sa nemôže premenovať na novú, kvôli tomu, že na spoločnosť TonerComp s.r.o. je veľa certifikátov, a zmenou názvu, by museli robiť registráciu certifikátov nanovo. Tento problém sme vyriešili jednoducho. K firme TonerComp sme vytvorili ďalšiu značku, ktorá by patrila pod spoločnosť TonerComp. Názov tejto novej značky je SigNix, Sig ako Signal a Nix je odvodený od NIC (Network Interface Controller). K názvu sme vytvorili nové logo, ktoré je výrazné, no zároveň jednoduché a zapamätateľné. Zvolená typografia odráža súčasné trendy a vytvára nadčasový dizajn, ktorý je jasne čitateľný a obstojí aj skúške času.

Hlavným prvkom loga je symbol signálu. Vyjadruje element, ktorý je prítomný vo všetkých elektronických zariadeniach, či už sa jedná o sieťový signál alebo elektrický signál zapnutia/vypnutia. K logu sme urobili aj logomanuál, aby spoločnosť vedela ako s logom manipulovať a ako ho určite nepoužívať.

S takýmto logom môžete preraziť aj v zahraničí a to je ďalší dôvod, prečo je potrebný rebranding vašej značky. Každá spoločnosť chce preraziť nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí, preto je potrebné, aby vaše logo bolo nadčasové a ľahko zapamätateľné aj pre cudzincov.

Medzi ďalšie dôvody patrí aj to, že sa vaša značka nelíši od konkurencie, alebo že si vašu značku mýlia s inou značkou, ak sa vám to stalo, tak nás okamžite kontaktujte o bezplatnú konzultáciu.

Nedarí sa vám zohnať zamestnancov? To je ďalší dôvod k rebrandingu. Každý chce predsa pracovať pre úspešnú značku a ľudia už podľa vášho loga vedia určiť, či k tým úspešným patríte alebo nie. Nasledujúci dôvod je ten, že vaša firma pomaly upadá, zmenšuje sa zákaznícka základňa, spoločnosť má menšie zisky, a firma rozmýšľa o konci. Práve vtedy vás môže rebranding zachrániť, priviesť k úspechu, vaša firma zas začne rásť a postaví sa opäť na nohy.

Ak vaša spoločnosť potrebuje zmenu loga, tak spoločnosť OBS je tu priamo pre vás. Spoločnosť OBS vám neponúka len zmenu loga, ale taktiež aj zmenu celej značky a taktiež ponúkame dizajn manuály, bez ktorých každá poriadna značka nemôže fungovať. Ak sa chcete dozvedieť viac, neváhajte nás kontaktovať.

,

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *